Біз осы барған сайын жетілдірілген өздігінен үйренетін компьютерлік жүйелер арқылы гетерогенді деректердің үлкен көлемін өңдеудің жоғары жылдамдығы туралы бірнеше рет естідік. Шынында да, ЖИ ештеңені ұмытпайды, шаршау немесе назардың жоғалуы оған беймәлім (ЖИ мен адамның ақыл - ойының арасындағы түбегейлі айырмашылық) - ол әлдеқайда жылдам жұмыс істейді және ең бастысы тәулігіне 24 сағат жұмыс істей алады.
Атом саласындағы жасанды интеллект, бұл қалай?
Мысалы, 2020 жылдың ақпан айында Кола АЭС-да пилоттық жоба аясында жеке қорғаныс құралдарын қолдануды бақылау үшін машиналық көру жүйесі енгізілді. Сыртынан қарасақ, ЖИ адам экрандарда не болып жатқанын үнемі қадағалап отырмауы үшін күнделікті жұмысты ғана өзіне алатынын көреміз. Нәтижесі, қызметкерлерде өндірістік жарақаттанудың төмендеуі болып табылады және егер біз пандемия туралы еске алсақ, онда бұл қазіргі заманғы АЭС қауіпсіздігінің тағы бір қосымша кедергісі.
Медициналық мақсатта алынған суреттерді тану-адамның "ерекше" рөлі көбінесе белгілі бір алгоритм аясында үлгіні дәйекті түрде тану болып табылады. Маман ақпаратты жинайды, оны талдайды және бұрын зерттелген категориялармен (белгілермен) салыстырады. Егер науқаста клиникалық көрініс болса және зерттеу нәтижелері белгілі аурулар туралы мәліметтермен сәйкес келсе, дәрігер патологияны жіктейді және тиісті қорытынды жасайды. Мұны ЖИ-ға орындауға тапсыруға болатындығы қисынды.
Реакторларды пайдалану нәтижелерінің базасына қол жеткізе алатын автоматты талдау жүйелері жарықшақтардың болуы мен пайда болуын анықтап немесе болжап қана қоймай, сонымен қатар реактордың белгілі бір бөліктерін – отын шыбықтарын пайдаланудың оңтайлы конфигурацияларын жасай алады, осылайша қызмет мерзімін ұзартады және ақша үнемдейді.
Алайда, БӘРІ кішкентайдан басталады, ЖИ бір кездері "бірінші сыныпта партада отырды", оған мәліметтер, жасалған операциялар туралы түсінік беріліп, "үй тапсырмасы"тексерілді. Бұл іспен Нұр-Сұлтан қаласының оқушылары "Сандар сабағы:білім берудегі ЖИ" тақырыбында математика пәнінің мұғалімі үшін цифрлық көмекшіні жасаушылардың рөлін сынап көрді.
Сандар сабағын Қазақстанның ядролық қоғамы 2021 жылғы 5-8 қазан аралығында мұғалімдер күні аясында орыс үйімен серіктестікте ұйымдастырды және өткізді.
Статистика: 10 Сандар сабағына №3, 28, 30 ОМ және "Флагман"ФТЛ 218 оқушысы мен 29 оқытушысы қатысты.
Мектептерден фотосуреттерді біздің фотогалереядан көруге болады:
Әріптестердегі жарияланым: