Мұғаліммен, ғалыммен және өз саласының маманымен жанды қарым-қатынас мектеп аудиториясы үшін ең танымал тауарға айналды

Жақында ғана эпидемиологиялық жағдай бізді үйде отыруға мәжбүр етті және онлайн байланыс арқылы білім беру қызметін алу жүйке жүйесін азаптау түріне айналды. Тек кейінірек КӨБІМІЗ ТҮСІНДІК – бұл біздің Республикамыздың жас ұрпағы үшін өзін-өзі бақылау мен тәртіпке баулу үшін нағыз сынақ немесе іпті өзіндік тест-драйв екенін түсіндік.
 

Бұрын сирек кездесетін телекөпірлер мектеп аудиториясын бір-бірімен және орта мектептің қабырғаларын байланыстырып, бүкіл оқиғадан және мектептегі оқу процесінің ерекшелігінен қарапайым және күнделікті нәрсеге айналды. Бұл жағдайда мұғаліммен, ғалыммен және өз саласының маманымен тікелей қарым-қатынас мектеп аудиториясы үшін ең танымал тауарға айналды.

Сіздің ойыңызша, оқушыларға арналған Ғылым фестивалі дегеніміз не?

Бұл заманауи ЖОО, ҒЗИ немесе өндіріс өкілдерімен кездесудің ғылыми-танымдық мүмкіндігі. Бұл сарапшының даму жолын көруге және оның стратегиялық жоспарлауының нобайын жасауға мүмкіндік береді.

Ал мектеп фестивалі атом саласының жас мамандарына не береді?

Мектептегі іс-шараларға қатысу, ең алдымен, ересектерге арналған емтихан болып табылады: әртүрлі жастағы аудитория алдында сөз сөйлеуге үйрету - бұл өндірістегі өзінің қоғамдық ұстанымын дамыту, өз жолын және болашаққа арналған жоспарларын түсіну, өзін-өзі тұлға ретінде көрсету. Көшбасшы және өз аудиториясын қалыптастыру, мұның бәрі және т.б. жалпы алғанда, қарапайым ұғымның астында жасырылады - біздің жастарға өте қажет ұйымдастырушылық және коммуникативті дағдыларды тексеру.
This is a scientific and educational opportunity to meet with representatives of a modern university, research institute or industry. This is an opportunity to see the development path of an expert and to make an outline of your strategic planning.

And what does the school festival give to young professionals of the nuclear industry?

Participation in school events - this is primarily an exam for adulthood: the training of speeches in front of audiences of different ages, it is working out their public position in the industry, understanding their path and plans for the future, positioning themselves as leaders and creating their own audience all this and much more is hidden under a generally.

Сонымен, біздің көктемгі AtomFEST-2022 немесе қарапайым сөзбен айтқанда, Алматы, Талғар, Ақкөл, Теміртау, Нұр-Сұлтан, Степногорск сияқты әртүрлі мектептер мен әртүрлі қалалардағы оқушыларға арналған ҒЫЛЫМ фестивалінде не болды:

1. «Бейбіт атом» республикалық ғылыми-білім беру дәрісханасы:

  • иондаушы сәулеленудің табиғи шығу тегі;
  • атом саласындағы қазақстандық кәсіпорындардың мысалдарында иондаушы сәулеленуді қолдану;
  • туляремиямен күресте бейбіт атом;

2. ҚР ЭМ «Ядролық физика институты» РМК ғалымдарымен кездесу;
3. Қазақстан атом электр станциялары «ҚАЭС», «Росатом» КТ және Томск политехникалық университетінің мамандарымен кездесу;
4. ЖОО өкілдерімен кездесулер::

М.В. Ломоносов ат. ММУ Қазақстандық филиалының өкілдерімен кездесу:
• «Аумақтарды объектілеу және бағалау үшін ұшқышсыз ұшу аппараттарын пайдалану»;
• «Ұшқышсыз ұшу аппараттары: сәнді ойыншық немесе зерттеушінің құралы»;

Томск политехникалық Ұлттық зерттеу университеті:
• «Қазіргі заманғы плазмалық технологиялар»;
• «Екі компонентті ядролық энергетика: бүгіні мен болашағы»;

РҒА П.Н. Лебедев атындағы Физика институты:
• «Кванттық күйлердің инженериясы»;

ФГБОУ ВО Тверь мемлекеттік медициналық университеті:
• «Денсаулық сақтаудағы бейбіт атом»;
• «Адамның иммундық жүйесі»;
• «Адам ағзалары мен тіндерін трансплантациялау проблемасының қазіргі жағдайы»;

ФГБОУ ВО Ставрополь мемлекеттік аграрлық университеті:
• «Наубайхананың биотехнологиялық аспектілері»

ИТМО Ұлттық зерттеу университеті:
• «Бірінші ток көзі»;
• «Өндірістік саладағы химия»;

5. ҚР ЭМ «Ядролық физика институты» РМК Астана филиалына техникалық турлар;
6. Қолданбалы химия институтына техникалық тур;

7. Бейбіт атомды қолдану туралы бейне баяндамалардың республикалық конкурсы;
8. Клубтың ережелері бойынша викториналар мен ойындар «Не? Қайда? Қашан?»

30-дан астам іс-шараға қатысқан біздің ҒЫЛЫМ Фестиваліміздің барлық қатысушылары біздің кездесуіміз туралы естелікке шағын кәдесыйлар алды, ал сұрақтарға жауап берген ең белсенді балалар біздің жастарымыздың мерч сыйлығына ие болды.

Біздің қауымдастықтың мүшелері болып табылатын біздің әріптестерімізге, сондай-ақ біздің шетелдік серіктестерімізге жоғары кәсіби деңгейі , білікті ұйымдастырушылық жұмысы және жас зерттеушілердің білім деңгейін арттыру, оларды тәуелсіз талдауға және атом технологиялары саласында сапалы жаңа біліктілік деңгейін қалыптастыруға тарту мақсатында жемісті ынтымақтастығы үшін ерекше алғыс айтқым келеді.


  Біздің кездесулерден алынған суреттер.